Alla inlägg under maj 2012

Av Lisa Wennstam - 10 maj 2012 21:17

det är min morfar när han var liten. han är så söt och jätte snäll   


  

saknar han så han bor på mallorca eller bodde han hade kanser så nu är han borta. önskar att han vore här nu  när han försvan så skrev jag en låt till honom på engelska. den är jätte fin. den handlar om att alla kommer att sakna honom men mest jag  !!! älskar dig och saknar dig jätte myket från din lisis tjej puss  hej då// lisis

Av Lisa Wennstam - 10 maj 2012 21:07

  

 men gund det var skit länge sedan vet inte varför jag gjorde det men det var ganska roligt  

Av Lisa Wennstam - 8 maj 2012 17:49

  hallå nu sitter jag och gör fruktsallad och min mamma lagar mat . vi ska äta ris och chicken nuggets m  ed kall curry sås Mmmmm!!! ibland gör jag maten hemma men bara ibland! men för det mästa bakar jag det är jätte kul. tycker jag då!!!  

puss & kram //lisis  

aj

Av Lisa Wennstam - 7 maj 2012 17:53

jag är en oturs tjej jag slår mig nästan hela













tiden. !!! jag brukar skada min fot men nu har jag gjort någonting med min hand vet inte vad??? hej då //lisis ♥♥♥ 

Av Lisa Wennstam - 5 maj 2012 22:26

saknar min bästis jätte mycket. det var jätte länge sedan jag träfade henne vill att hon kommer hit.  hon bor i stockholm så långt borta   bästis hjärta saknar dig puss och kram jojo älskar dig så   // lisis  



Av Lisa Wennstam - 5 maj 2012 22:17

vist är den rolig jag började gap flabba när jag såg den hahahahahahaha!!! 





Av Lisa Wennstam - 5 maj 2012 21:48

 här är jag!!! så söt asså  


 


jag var i Norge och tittade på eurovision de var jätte kul. fast jag somnade i 20 minuter lite pinsamt.men det var kul ändå.en grej kan jag säga det var skit varmt där inne så vi fick gå ut nästan hela tiden. det var jag och min pappa som vann resan på en messa. pappa vinner alltid någonting. mamma vinner nästan aldrig någonting. så det var jag och pappa som åkte till Norge  

Av Lisa Wennstam - 3 maj 2012 15:40

måste säda mitt rum när jag kommer hem...   Jag gilar inte att städa rummet... det är skit!!  och sedan ska jag fota mitt rum till ett skolprotjekt  måste gå nu  puss &kram  //lisis ♥♥♥

Presentation

Tja och välkomna till min blögg♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vilket djur tycker ni om
 kanin
 hund
 katt
 hamster
 marsvin
 apa
 papegoja
 tiger
 elepant
 björn
 gris
 delfin
 val
 säl
 påfågel
 anka
 fiskar
 fjärilar
 häst
 igelkott

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards